משפצים חדר שינה? אל תשכחו גם לעצב אותו

עיצוב חדר שינה אינו פשוט כפי שניתן היה לחשוב. זה צריך להתאים לצרכים של האנשים שיעסיקו אותו. הדבר הראשון שאתה צריך לעשות הוא לשאול את עצמך מה אתה רוצה מחדר השינה שלך. האם זה מקום של מנוחה ורגיעה, או מקום של התחדשות?

גם גודל המיטה שלכם חשוב מאוד שכן צריך שיהיה לכם מספיק מקום לכל החפצים שלכם ולאלה שיאכלסו את החדר. דרכים לעצב את חדר השינה וזו משימה לא פשוטה. זה דורש תכנון קפדני ותשומת לב לפרטים. כאשר העיצוב נעשה נכון, הוא יספק את הנוחות והרוגע הנחוצים למשתמשים בו. שינה במיטה נוחה, עם סדינים וכריות רכים, באווירת האור הנכונה, שבה אתה יכול לצפות בטלוויזיה או לקרוא בשלווה עשויה להיות כל מה שאתה צריך כדי לחדש את עצמך אחרי יום מעייף. עיצוב חדרי שינה הוא פרויקט אישי ומאתגר להפליא עבור רוב האנשים. עם זאת, עם השימוש במשאבים ומקורות מקוונים, הפך להרבה יותר קל לעצב חדר שינה שהוא גם פרקטי וגם אסתטי.

הנה כמה טיפים שיעזרו לך להחליט איך אתה רוצה שהחדר החדש שלך יראה:

  • כלל אצבע טוב בכל הנוגע לעיצוב חדר השינה שלך הוא שפשטות יכולה להגיע רחוק. הימנע מלהציב יותר מדי רהיטים באזור אחד של החדר, מכיוון שזה יגרום לו להיראות עמוס. רעיון זה תקף במיוחד אם יש לך חלל גדול בחדר שלך כי הניסיון למלא אותו ביותר מדי פריטים יגרום לחלל להרגיש קטן יותר. דרך אחת לעקוף זאת תהיה לתלות וילונות או להשתמש בשטיחי קיר גדולים על הקירות כדי

חדר השינה הוא המקום שבו אנו מבלים הכי הרבה זמן ביום שלנו. זה מקום שאנחנו יכולים לסגת ולהתחדש. זהו מרחב להתבוננות ומחשבה יצירתית. וזה צריך להיות המקדש שלנו, מקלט מהעולם שבחוץ. החדר צריך להיות מעוצב תוך התחשבות בצרכים שלכם, כך שתוכלו להגיע לרמת הרפיה והנוחות הרצויה לכם.

הנה כמה עצות שיעזרו לך בפרויקט השיפוץ הזה:

  • שקול את התקציב שלך והגדר ציפיות ריאליות למה שאפשרי ומשתלם עבורך
  • קח בחשבון סגנון ריהוט, גודל וצבע כאשר אתה מסתכל על מערכות מצעים
  • שאל את עצמך אם חדר השינה שלך יהיה חדר השינה הראשי או המשני שלך
  • הקפידו לחשוב באיזה סוג מצעים אתם רוצים להתנסות – נוצת פוך

חדר השינה הוא מקום של רגיעה ופרטיות. זה צריך להיות מעוצב לפי טעמו של הפרט, אבל צריך גם להיות כמה דברים משותפים עם שאר חדרי השינה בבית. למשל, אם יש חדר רחצה משותף ייתכן שיהיה צורך במקלחת או באמבטיה. הדרך שבה ילדים חולקים חדרי שינה יכולה להשפיע גם על צרכי הפרטיות והנוחות שלהם. ניתן לעצב חדרי שינה גם לאורחים או לשותפים שיעבירו את הלילה. חדר השינה לאורחים לא חייב להיות גדול כמו חדר השינה הראשי, אבל עדיין צריך דברים חיוניים כמו מיטה נוספת (לפעמים מצוידת במגירות נשלפות), מקום לארון, ארון לאחסון בגדים ומזוודות, ואולי אפילו חדר רחצה צמוד.

חדרי שינה הם החללים האישיים ביותר בכל בית. הם המקום שבו אנחנו ישנים, מבלים לבד ונרגעים. בעצם הם מי שאנחנו כשאף אחד אחר לא נמצא בסביבה.