המרה מדולר לשקל

הדולר הוא המטבע הנפוץ ביותר בעולם. הוא גם אחד העתיקים, עם שורשים ביוון העתיקה.

"דולר" (ברבים: דולרים) הוא מטבע או כסף נייר ששווים מספר מסוים של יחידות של מטבע אחר. בשימוש מודרני, המונח מתייחס בדרך כלל לדולרים אמריקאיים, שהם פיסות נייר ירוקות עם תמונות עליהן שאנשים משתמשים בהן כדי לקנות דברים בחנויות.

 

הדולר הוא המטבע של ארצות הברית

הדולר הוא המטבע של ארצות הברית. הדולר האמריקאי מחולק ל-100 סנט. יש מטבעות עם ערך של סנט אחד, ושטרות בשווי של דולר אחד. המילה "דולר" מגיעה מ"תאלר", שהיה מטבע גרמני ישן שהיה שווה 240 פנניג או 240 גרושים בכסף של היום.

הדולר הוא המטבע של ארצות הברית. הוא נמצא בשימוש נרחב גם במדינות אחרות כמטבע רזרבה.

הדולר הוזכר לראשונה בשנת 1796, והוא הפך למטבע הרשמי של ארצות הברית בשנת 1873. הדולר נמצא בשימוש ברחבי העולם מאז 1944, כאשר ערכו נקבע על ידי סחר בינלאומי ושוקי מטבע חוץ.

הדולר האמריקני מחולק ל-100 סנט, כאשר כל סנט שווה 1/100 של דולר אמריקאי או 1/10 של אגורה, מה שהופך אותו לאחד משני מטבעות בלבד (השני הוא האירו) עם סמל רשמי הכולל את שתי האותיות ומספרים. תרצו לדעת כמה זה 300 דולר לשקל? הכנסו לאתר שלנו.

 

הדולר הוא המטבע הנפוץ ביותר בעולם

הדולר האמריקני מכונה לעתים קרובות "מטבע רזרבה" מכיוון שהוא מוחזק בכמויות גדולות על ידי ממשלות ומוסדות רבים כחלק מיתרות המט"ח שלהם.

הדולר האמריקאי היה מטבע הרזרבה העיקרי בעולם מאז תום מלחמת העולם השנייה. ניתן להחליף את הדולר האמריקאי למטבעות אחרים, והוא ממלא תפקיד במסחר ובפיננסים בינלאומיים, והוא שימש באופן היסטורי כיחידת חשבון גלובלית, אם כי תפקיד זה יורד בחשיבותו עם עלייתם של מטבעות גלובליים אחרים כמו למשל. האירו, ין, רנמינבי או לירה שטרלינג.

באתר מחשבון בקליק תוכלו למצוא המרה של דולר ועוד המרות אפשריות.

 

מטבע שקל

NIS היא תוכנה המשמשת למטרת מעקב וגילוי חדירה. הוא פותח במקור על ידי הסוכנות לביטחון לאומי (NSA) ומשמש לניטור רשתות מאז שנות ה-90.

את תוכנת NIS ניתן להתקין בכל מחשב או שרת לניטור כל הנתונים המועברים בו. למערכת יש יכולת לזהות פריצות לרשת וכן לנטר את תעבורת הרשת. זה גם מספק מידע על פגיעויות פוטנציאליות ברשת שיכולות להיות מנוצלות על ידי האקרים.

NIS או שירות הביון הלאומי, היא סוכנות הביון העיקרית של קוריאה. זהו היורש של סוכנות הביון המרכזית הקוריאנית (KCIA).

ש"ח הוקם כדי לפקח ולהגן על ריבונות המדינה ואנשיה. הוא גם מגן על אינטרסים לאומיים מפני איומים וסיכונים חיצוניים על ידי איסוף, ניתוח והפקת מודיעין.

השקל פועל בתקציב של כמיליארד דולר בשנה.

NIS ראשי תיבות של "Non-Invasive Security" והוא רעיון חדש שמפותח על ידי משרד ההגנה האמריקאי. אחת המטרות המרכזיות של ₪ היא הגנה מפני התקפות סייבר ממקורות זרים, כמו סין או רוסיה.

משרד ההגנה של ארצות הברית עבד על סוג חדש של אבטחה בשם NIS, או Non-Invasive Security. המטרה של מערכת אבטחה זו היא להגן מפני התקפות סייבר ממקורות זרים, כמו רוסיה או סין.

המרה מדולר לשקל היא המרה נפוצה. גם ההמרה משקל לדולר נפוצה.