בנייה בגבס מחיר

איש גבס יוכל להיכנס לבית לאחר שבירת הקירות והחלפת הצנרת (אם עבודות אלו יבוצעו). באמצעות הגבס ניתן לבצע הנמכות תקרה, לשלב תאורה או מזגן בתקרה, לבנות שידות, ספרייה, מחיצות ועוד. הגבס מאפשר לנו לבצע שלל עיצובים בבית והוא משתלם הרבה יותר מעבודות שמתבצעות בבלוקים.

את עבודות הגבס 200 שח למר אפשר לשלב בכל חדר בבית, כולל בחדרים הרטובים. במקרה ואנחנו רוצים לשפר את הבידוד האקוסטי או האקלימי, נוכל לבקש להוסיף שכבה מבודדת (יעיל במקרה שאנחנו יוצרים קיר או תקרה ולא אלמנט בחלק מהחלל).

החלפת והוספת ארונות

עבודות העץ מתחילות ב500 שח יכולות להיות חלק בלתי נפרד מהשיפוץ שנבצע. אם אנחנו רוצים לשפץ את המטבח, נצטרך לחשוב על הארונות החדשים ורצוי להזמין אותם בשלב מוקדם של העבודה כך שיהיו מוכנים בזמן ולא יעכבו את החזרה לשגרה.

מעבר למטבח, אפשר להחליף גם את הארונות בחדרי הרחצה וגם לנצל את השיפוץ כדי ליצור חדר ארונות (או ארון) שיתאים לצרכים שלנו. היום ישנם אלמנטים רבים לשילוב בבית וגם הארונות עברו מקצה שיפורים והם הרבה יותר ממה שאנחנו רוצים מבחוץ.

ריצוף או הנחת פרקט

הרצפה הנוכחית שלנו יכולה לקבל מראה חדש לחלוטין. עומדות לפנינו מספר אפשרויות בכל הנוגע לריצוף. אנחנו יכולים לבחור להרים את המרצפות הנוכחיות ולשים במקומן חדשות. אפשרות זו טובה אם אנחנו מבצעים שיפוץ חלקי ואז אנחנו לא רוצים ליצור הבדלי גבהים ואם אנחנו צריכים להגיע למערכת שנמצאת תחת המרצפות הנוכחיות.

אפשרות נוספת היא להניח את המרצפות החדשות על גבי הישנות. גובה הרצפה יעלה מעט ולעתים יהיה צורך לחתוך או להתאים את הדלתות מעט, אך התוצאה מרשימה ויכולה להיות זולה יותר מההחלפה. בנוסף, אנחנו יכולים להחליט לוותר על מראה המרצפות ולהניח פרקט או שטיח מקיר לקיר.

עבודות חשמל

ישנן סיבות שונות לבצע עבודות חשמל ובהן בעיות במערכת הנוכחית, שילוב של מזגן, החלפת נקודות, הוספת נקודות ועוד. העבודות יבוצעו רק על ידי חשמלאי מוסמך בעל רישיון מתאים לביצוע העבודה. מומלץ לפני התחלת העבודה לבדוק את המצב הנוכחי של המערכת ולבדוק אם היא יכולה לשאת את השינויים שאנחנו מתכננים.

חשמלאי מוסמך יוכל לבדוק אם המערכת שלנו תואמת את הצרכים החדשים והאם יש לפנות מראש לחברת החשמל לצורך הגדלת המתח. במידה וכן, יש לבצע את הפניה מוקדם ככל האפשר ולפני תחילת השיפוץ.

שיפוץ קומפלט מול שיפוץ קטן – מה עדיף?

שיפוץ יכול להיות קטן והוא יכול להיות בכל הבית. לכל אפשרות יש יתרונות וחסרונות ומעבר לכוונה הראשונה שלנו, לאחר שנבין את היתרונות והחסרונות נוכל לקבל החלטה שבאמת מתאימה עבור הבית שלנו. כאשר אנחנו רוצים להתחיל בפרויקט של שינוי בבית שלנו, עלינו להביא בחשבון מספר דברים.

ראשית, עלינו לחשוב על הצורך. ככל שהבית ישן יותר כך יכול להיות שמערכת האינסטלציה תהיה מיושנת ואולי גם הארונות נפגעו לאורך השנים. במידה והצנרת שלנו אינה מפלסטיק, מומלץ לשקול להחליף אותה בצינורות חדשים ולמנוע בעיות שעלולות להיווצר בעתיד הקרוב. עלינו לחשוב מה הבית שלנו צריך עוד לפני שנוכל לחשוב על הרצונות ועל העיצובים שנרצה ליצור. הדבר הבא שאנחנו צריכים לחשוב עליו זה מה אנחנו רוצים להשיג מהשיפוץ. אנחנו יכולים לבצע שיפוצים בנתניה נרחבים ויכולים לתקן סדקים בקירות ולצבוע אותם. עלינו גם לחשוב על התקציב שנוכל להעמיד לרשות השיפוץ. באופן טבעי, שיפוץ קומפלט יהיה יקר יותר לעומת שיפוץ קטן. עם זאת, במידה ואנחנו חושבים בכל פעם לשפץ חלק קטן מהבית, עלינו לדעת כי