מתנות הוקרה לעובדים מצטיינים

מעוניינים לפרגן לעובדים המצטיינים ולהביע בפניהם הערכה? מצוין. כעת כל שעליכם לעשות הוא למצוא מתנת הוקרה שתמחיש את רצונותיכם ותשדר לעובדים שאתם מכבדים ומעריכים את פועלם. אז איזו מתנה זו תהיה? האם זו מתנה מפנקת יותר, כמו בקבוק יין או וויסקי איכותי? האם המתנה אמורה להיות מעשירה יותר, כמו ספר? האם בכלל תראו בהצטיינות העובד כהישג ותעדיפו להעניק גביע או מגן הוקרה מסוים? כך תעשו זאת נכון:

עובד שנהנה, עובד יותר

על פי מחקרים, עובדים שמקבלים מחמאות בעבודתם, שמרגישים שמעריכים אותם ושמידי פעם מעניקים להם מתנה עבור עבודתם, יהיו עובדים לויאליים יותר לארגון ותפוקת העבודה שלהם תגדל בכ-20%. פלא שמנהלים רבים מעוניינים לפנק את העובדים המצטיינים במתנה ייחודית? כעת נשאלת השאלה, כיצד לבחור את המתנה והאם כל מתנה תיחשב להולמת, או שיש כאלו שפחות נהוגות. על כל השאלות הללו נענה מיד.

האם המתנה ניתנת בפרטיות או בפרהסיה?

טיפ מוצלח מאוד לעניין בחירת המתנה נוגע לאופן נתינתה. אם המתנה ניתנת לעיני אנשים רבים, מוטב שהיא תהיה בולטת לעין ואיכותית מאוד, כמו בקבוק אלכוהול מהודר או אפילו מעטפה יפה ובתוכה שוברי מתנה. אם מדובר במתנה שאתם מעדיפים לתת באופן פרטי יותר, תוכלו ללכת על משהו קטן כמו עט עם חריטה או שוקולדים איכותיים.

האם הארגון מטיף לחדשנות או למסורתיות?

אם הארגון שלכם הוא בתחומים שיש בהם חידושים רבים בתחומי הטכנולוגיה, היזמות, הייעוץ, התקשורת או הדיגיטל, הרי שמתנות כמו גאדג'טים או אמצעים טכנולוגיים חדישים יעשו היטב את העבודה. אם מדובר בתחום מסורתי יותר כמו ראיית חשבון, מפעל ייצור, סופרמרקט או חקלאות, הרי שמתנה אותנטית יותר כמו מארז איכותי תוכל להיות נפלאה. בשני המקרים, תוכלו לשדרג את המתנה על ידי חיתוך עץ לפי מידה בלייזר, שיעצב את האלמנט באופן מיוחד ולשלב עליו הקדשה אישית בחריטה, מה שיהפוך את הפריט המוענק לעובד לסנטימנטלי ומרגש מאוד.

מתנות שימושיות וממותגות

חלק גדול מהמנהלים יעדיפו להעניק לעובדיהם המצטיינים מתנות הנושאות את שם הארגון או כאלו שגם נושאות את השם אך יש להן גם צד פרקטי טוב יותר כמו ערכת מנגל או פיקניקים, ארוחה זוגית במסעדה יוקרתית, סדנה מעשית כלשהי, סט סכיני מטבח מהודרים ועוד. כל האפשרויות הללו יוכלו להתקשט גם בלוגו הארגון ובכך להפוך למתנה שיש בה גם ערך שיווקי גדול. אם אתם מעוניינים לעשות זאת, פנו אל חלום חרוט – עבודות לייזר באינטרנט ותוכלו לשדרג כל מוצר נבחר במראה, בתצורה הסופית וכמובן במסר המועבר ממנו אל העובד המוערך והמסור.