איזה מזון לתת לכלב ההאסקי סיבירי שלכם?

המלצות לוהטות על מזון איכותי ומזין לכלב שלכם: מזון ג'וסרה האיכותי.

האסקי סיבירי הוא כלב בינוני, הגזע שייך למשפחה הגנטית שפיץ . ניתן לזהות אותו באמצעות הפרווה העבה, האוזניים משולשות זקופות ובסימנים ייחודיים בעיניים משתנות. האסקי סיבירי, מקורו בצפון מזרח אסיה, שם הם מגודלים על ידי אנשי הצ'וקצ'י למשיכת מזחלות, שמירה וחברות. זהו זן פעיל, אנרגטי, גמיש, שאבות אבותיו חיו בסביבה הקרה והקשה ביותר של הקוטב הצפוני של סיביר.

אורך החיים הממוצע של האסקי הסיבירי הוא 12 עד 14 שנים. בעיות בריאות בגזע הן בעיקר גנטיות, כגון התקפים ופגמים של העין ( קטרקט נעורים , ניוון קרני , גלאוקומת כלבים וניוון רשתית מתקדם ). עם התזונה הנכונה של מזון ג'וסרה האיכותי המותאם אישית לכלבכם ההאסקי סיבירי, בעיות יכולות להיפתר.

חדוב לדעת שהאוסקי סיבירי אינם מומלצים למגורים בדירות, אך חלקם מצליחים די טוב בדירות אם הם מאומנים ומאולפים כראוי מגיל צעיר. בעוד שהם נהנים מייללות, האסקי הסיביריים נובחים לעיתים נדירות והם לא יתריעו על נביחות אם מישהו יגיע לנכס שלך. זה הופך אותם לכלב שמירה לא מתאים. האשמה על האסקי היא שהם יסייעו לפורץ לפני שיהוו איום כלשהו. באופן כללי, הם מצליחים טוב עם ילדים אם כי ילדים צעירים לעולם לא צריכים להישאר לבד עם שום גזע. הם גם מסתדרים עם אנשים ומצליחים בבתים עם כלבים מרובים.

(צילום:freepik)

האסקים הסיביריים גודלו כדי להזדקק למעט מאוד אוכל כדי לשרוד. זה חל גם כיום והאסקי הסיבירי אינו זקוק לרמת קלוריות גבוהה ליום. חשוב לשאול את המוכר בחנות החיות  של ההאסקי הסיבירי שלך מה הם ההמלצות למזון לכלבים מסוג האסקי סיבירי.

התשובה שלו תהיה מזון ג'וסרה האיכותי.  JOSERA – מזון ג'וסרה סופר פרימיום לחיות מחמד תוצרת גרמניה. עם JOSERA אתה יכול להיות בטוח: מזון מהשורה הראשונה, עם ניסיון יצרן של 75 שנות מומחיות. לבריאות ההאסקי סיבירי שלך, לטעם המצטיין, לעיכול ולתאימות מצוינים יש עדיפות עליונה בתזונת Super Premium שלנו לכלבי האסקי סיבירי.